ביטול גירוש מישראל

    על ביטול גירוש מישראל

    בעת האחרונה רבים פונים לייעוץ משפטי, בנוגע לליווי וייעוץ, עבור ביטול גירוש מישראל מסיבות שונות. חשוב בהקשר זה, להבדיל בין ביטול גירוש מישראל במעברי הגבול, של מגיעים לארץ באשרות שונות לבין ביטול גירוש מישראל לנתינים זרים, החיים בישראל ונמצאים בזוגיות עם אזרח ישראלי. גם הם יכולים להיות מגורשים מהארץ, לאחר שתוקף אשרת השהייה שברשותם פגה, למרות מערכת היחסים הזוגיות.

    פגישה מקרית עם פקח או שוטר

    כל מי שנמצא בישראל ללא וויזה כדין, הוא חשוף להליכי מעצר ולהשמה במשמורת, לקראת גירוש מישראל. מי שנעצר, בין באופן מקרי על ידי משטרת ישראל או באמצעות פעילות יזומה של פקחי רשות ההגירה, יכול להיות מזומן לשימוע, לקראת גירוש מישראל בתוך זמן קצר. לכן ישנה חשיבות גדולה לפנות לייעוץ משפטי, של מומחה להגירה והסדרת מעמד, כגון עורך דין יפתח חנן מהר ככל שניתן, על מנת לגבש אסטרטגיה משפטית נכונה, לשם ביטול גירוש מישראל של בן זוג זר במהירות.

    סוף מעשה במחשבה תחילה

    מומלץ וכדאי להתחיל את תהליך המעמד של בן זוג  זר עוד בטרם פגה, אשרת השהייה החוקית שברשותו, על מנת למנוע גירוש מישראל במפתיע. כאמור, כאשר השהייה הינה בלתי חוקית, הסתבכות עם החוק, אפילו בעבירה מנורית או פגישה אקראית עם גורמי אכיפת החוק, יכולים להוביל למעצר בבית סוהר גבעון, לקראת גירוש לארץ המוצא. על מנת להביא להלכי ביטול גירוש עובד זר יש לבצע עבודה משפטית, בפני בית הדין לביקורת משמרות בבית המעצר ובפני בית הדין לעררים במחוז המרכז. באופן עקרוני כאשר רשות האוכלוסין, מכיר במעמד הזוגי, היא מחויבת לבצע שימוע בנוגע לכנות מערכת היחסים, במקביל להליכי הגירוש בפועל. כאשר אתם כבר בהליכי הסדרת המעמד ויש בידכם תיעוד לכך, אתם כבר במצב משפטי יותר טוב, מבחינת היכולת להביא להחלטה של ביטול גירוש עובד זר לפחות, עד לסיום ההליך להסדרה.

    ביטול גירוש מישראל עם עורך דין מקצועי ומנוסה

    אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי, ביטול גירוש עובדים זרים או כל נושא אחר, בתחום המעמד האישי הגעתם למקום הנכון. עורך דין יפתח חנן מתמחה בהליכי ביטול גירוש עובדים זרים עבור בני זוג של ישראלים, כמו גם מטעמים הומניטריים. ביטול גירוש מישראל של בן זוג אפשרי, באמצעות קבלת ליווי מקצועי של מומחה לתחום ונקיטת הפעולות המשפטיות הנדרשות.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן