ויזת עבודה לישראל

    כללי:

    העסקת עובדים שאינם אזרחי או תושבי ישראל הינה עניין סבוך. מחד נדרש ונחוץ להעסיק עובדים זרים, בייחוד בימים אלה בהם במשק חסרות ידיים עובדות, ובייחוד במקצועות מסויימים הדורשים הכשרה, ניסיון והסמכות ייחודיים. ומאידך, העסקת עובדים זרים אינה דבר של מה בכך. על מי שאינו אזרח ישראלי או שאינו תושב המעוניין להיות מועסק בישראל נדרש להנפקת ויזת עבודה לישראל עוד בטרם יעבוד יום אחד בישראל. מדובר בתהליך סבוך, ארוך ובירוקרטי. עבודה בישראל על ידי מי שאינו בעל אזרחות או תושבות ישראלית וללא ויזת עבודה לישראל הינה עבירה על החוק העולה עד כדי עבירה פלילית. יתרה מכך, עבירה על החוק זו לא פעם גוררת אחריה סנקציות משמעותיות לרבות סילוק מהארץ, קנסות כבדים, איסור לעבוד בישראל לצמיתות ועוד. גם מעסיק אשר העסיק אדם שאינו מורשה לעבוד בישראל יכול לשאת בתוצאות החמורות של מעשיו לרבות סיווג המעשה כעבירה פלילית ואיסור על "ייבוא" עובדים זרים נוספים.     

    ויזת עבודה לישראל

    וזית עבודה לישראל מסווגת כויזת ב/1 אולם קיימים מספר מסלולים שדרכם ניתן להנפיק ויזה זו. המסלולים העיקריים להנפקת ויזת עבודה לישראל נבדלים ביניהם במספר פרמטרים ובהם משך תקופת העבודה, השכלה, ניסיון ומיומנויות המועסק, האם המועסק רשאי לעלות לישראל לפי חוק השבות ועוד. נתון נוסף שכדאי לקחת בחשבון משך הזמן שנדרש על מנת לצלוח את מסוכות הבירוקרטיה ועד להנפקת ויזת עבודה לישראל כשרה ותקפה. על אף המורכבות בהנפקת ויזה עבודה לישראל, ולמרות שלעתים מדובר בכאב ראש לא קטן ויש רצון לזנוח את התהליך כולו, חשוב להבין שאפשר גם אחרת. ככל ונעזרים במשרד עורכי דין המתמחה בהנפקת ויזת עבודה לישראל, בעל ניסיון בתחום, הרי שהפלא ופלא מדובר בהליך פשוט, קל ויעיל. 

    הנפקת ויזת עבודה לישראל באמצעות מקצוענים

    משרד עורכי דין כזה, הבקיא בתהליך הנפקת ויזת עבודה לישראל, שהוא בעל ניסיון וידע בתחום, ידע לייעץ למעסיק או עובד המעוניין לעבוד בישראל באופן שיאפשר לו להנפיק את הארה המיוחלת באופן המהיר והיעיל ביותר. משרד כזה לא רק שיטפל בצד הטכני של הנפקת האשרה אלא גם ידע לייעץ ללקוח לאורך כל הדרך על דרכי הפעולה הנכונות, ימליץ על מסלולי הויזה האופציונאליים ובכל שלב בתהליך ידע להסביר ולהנגיש את המידע ללקוח, להציף בעיות ולהציע פתרונות.         

    סיכום:

    משרד עוה"ד יפתח חנן ושות' הינו משרד בעל ניסיון רב שנים, מומחיות ייחודית וידע רב בכל הקשור בתחומי ההגירה והשהייה בישראל ובייחוד בהנפקת ויזות ואשרות שונות לצורך כניסה, שהייה ועבודה בישראל. ניסיון מיומנות ומומחיות אלה בצירוף הכרות רבת שנים עם התהליכים השונים וגורמי המקצוע מאפשר לומר כי עורכי הדין וצוות המשרד, ובייחוד העומד בראשו, "כבר ראו הכל" בתחום ההגירה. משום כך מתאפשר להם לטפל במהירות, ויעילות בתהליך הנפקת ויזת עבודה לישראל וכן בכל עניין או סוגיה שמתעוררת במסגרתו. 

     

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן