עו"ד לעלייה לישראל

    כללי:

    חרף מה שחושבים הרבה מאוד ישראלים, מדינת ישראל הינה מדינה אטרקטיבית ביותר. מדובר במדינה מערבית, דמוקרטית, פלורליסטית, תוססת. אם לא די בכך, הרי שמדינת ישראל המוגדת כמדינה יהודית מהווה מדינת מקלט לכל יהודי העולם. אלא שלא רק ליהודי העולם. בהתאם לחוק השבות מדינת ישראל פותחת את שעריה גם בפני צאצאיהם של יהודים (יש האומרים כי מחוקקי החוק  ביקשו לייצר חוק "מראה" לחוקי הגזע הנאציים אשר הגדירו כיהודי גם את מי שאביו או אחד מסביו יהודי). בשל כך מדינת ישראל מהווה אבן שואבת למהגרים רבים מהעולם, איש איש עם סיבתו שלו. 

    מי יכול לעלות לישראל

    בהנחה ואדם יכול להוכיח את יהדותו או את יהדותם של אביו או אחד מסביו או סבתותיו, הרי שהדרך סלולה לו להגיע לישראל, להתיישב בה ולהשתקע בה, לעשות עלייה. אלא שאם מדובר באדם המעוניין לעלות לישראל אך אינו יכול להוכיח את יהדותו או שאינו יכול להוכיח זיקה ליהדות, מתעוררת בעיה. אין זה אומר שבסופו של יום אותו אדם לא יוכל לעשות עלייה. ניתן להוכיח את יהדותו של אדם או את זיקתו ליהדות בדרכים רבות ומשונות. אדם יכול לספק עדות מפני רב אשר יעיד על יהדותו או יהדותם של אחד מאבותיו, אדם יכול לספק מסמכים שונים המעידים על יהדות. אולם קיימים גם פתרונות יצירתיים נוספים.   

    עו"ד לעלייה לישראל:

    מכל מקום, בין אם אדם מחזיק בכל המסמכים הנחוצים לו על מנת להוכיח את יהדותו או זיקתו ליהדות או בין אם עליו להוכיח את יהדותו או זיקתו באמצעים אחרים, מדובר בתהליך ארוך, סבוך, בירוקרטי ולא פעם מתיש ומעייף. על מנת שיהיה ניתן לנהל את תהליך העלייה באופן אופטימאלי יעיל ומהיר, ניתן וצריך להיעזר בשירותיו של עו"ד לעלייה לישראל המתמחה בדיני ההגירה לישראל, שהינם דינים מורכבים וסבוכים ביותר, ואף דינאמיים מאוד, ובתהליך העלייה לישראל בפרט. שירותיו המקצועיים של עו"ד לעלייה לישראל הינם בעלי פוטנציאל לפשט תהליך זה. עורך הדין יסביר, ילווה, ייעץ וייצג את המבקש לעשות עלייה, בפני כל הגורמים הממשלתיים או האחרים עד לקבלת תשובה חד משמעית. עו"ד לעלייה לישראל ידע להנחות את האדם המבקש לעשות עלייה לישראל, אילו מסמכים לחפש, איפה ועוד נתונים מהותיים שנדרש להמציא.  לשם כך נדרש ניסיון רב, מומחיות והכרות מעמיקה עם רזי ונבכי התהליכים, ולא פחות חשוב, הבירוקרטיה הישראלית, הייחודית והמיוחדת וכן הכרות מעמיקה עם קהילות יהודיות וגורמים ממשלתיים במדינות שונות בעולם.

      סיכום:

    משרד עוה"ד יפתח חנן ושות' הינו משרד בעל מומחיות עמוקה, ניסיון עשיר וידע נרחב ומקיף בכל הקשור בתחומי ההגירה, ובתוך כך גם בסיוע לעשיית עלייה וביישום הוראותיו השונות והסבוכות של חוק השבות. עובדות אלה מאפשרות למשרד להיות מהמשרדים המובילים בתחום העלייה לישראל וסיוע לאזרחים זרים המעוניינים להפוך לעולים. 

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן