בני זוג מעורבים ידועים בציבור

    מה חשוב להבין לגבי בני זוג מעורבים ידועים בציבור

    בני זוג מעורבים ידועים בציבור המתגוררים בישראל, צריכים לפנות להליכי התאזרחות או קבלת תושבות, עבור בן הזוג שאינו אזרח ישראלי, על מנת שהשהות של הזר בישראל תהיה בהתאם לחוק. הסוגיה נוגעת לאדם, שאינו זכאי לאזרחות מכוח חוק השבות ובקשתו למעמד מתבססת, על מערכת יחסיו הזוגית, עם אזרח ישראלי ומכוח קיום חייהם המשותפים. הליך הסדרת המעמד עבור בני זוג מעורבים ידועים בציבור כולל, תקופת שהייה בישראל במשך 3 שנים, עם אשרת ב/1 ובנוסף שהייה של 4 שנים בארץ, עם אשרת א/5. רק בתום ההליך ולאחר בדיקה מעמיקה של הרשויות, לגבי מהות המערכת היחסים ומידת ההכרה החוקית בהם, כידועים בציבור, לבן הזוג הזר, יוענק מעמד של תושב קבע.

    שאלות מכשילות

    על מנת להאריך באופן תקופתי ויזה זוגות מעורבים נדרשים לעבור ראיונות נפרדים במשרד הפנים. שאלות רבות בראיונות של זוגות מעורבים הם זהים ומיועדים במתכוון, לנסות ולמצוא סתירות, בין תשובותיהם של בני הזוג. ההליך נועד להקשות על בקשות של זרים, המנסים לקבל מעמד במרמה. מטרת ההליך, לוודא את אמיתות מערכת היחסים הזוגית ואת הניהול בפועל של חיים זוגיים משותפים. עבור זוגות מעורבים הנמצאים בהליכים אלו, מומלץ להיעזר בליווי משפטי מקצועי, כמו של עורך דין יפתח חנן, על מנת שלא להיכשל, עקב טעויות הבנה וכדומה. עורך דין מקצועי מכיר את הטריקים, שמשרד הפנים משתמש בראיונות אלו ויכול לסייע בהכנת בני זוג מעורבים ידועים בציבור לקראת ההליכים והראיונות.

    יעוץ וליווי עבור בני זוג מעורבים ידועים בציבור

    הסדרת המעמד של אדם חסר אזרחות ישראלית הנמצא בזוגיות עם ישראלי, נחשב להליך מסובך ומורכב, שלא ניתן להבטיח את הצלחתו. לכן ישנה חשיבות גדולה לליווי משפטי מקצועי של עורך דין המנוסה בהליכים אלו ויכול להציג הצלחות עבר, בהסדרת מעמד, לזוגות שהיו במצב דומה. הצלחת ההליך תלויה במרכיבים רבים, הין היתר,  באופן וזמן הכניסה של האדם לישראל, סוג האשרה באמצעותה הוא נכנס, מועד ומקום תחילת מערכת היחסים הזוגית, עם האזרח הישראלי ומעמדם הזוגי, כידועים בציבור או נשואים בנישואים אזרחיים. במקרים מסוימים, יש קושי לקבל ויזה זוגות מעורבים לשם יציאה משותפת לחוץ לארץ לשם החתונה, וחשוב להסדיר את כל המסמכים והאישורים הרלוונטיים בעזרת עורך דין, המתמחה בהליכי התאזרחות כגון, עו"ד יפתח חנן, שבאתר משרדו אתם קוראים מאמר זה.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן